Opzoek naar persoonlijk advies?
Klik hier
Het beste uit de internationale pers

360 Magazine

360 selecteert, duidt en vertaalt journalistieke verhalen uit de internationale gerenommeerde media voor een Nederlandstalig publiek.

Abonnees werven in één van de lastigste markten op dit moment

360 magazine bestaat sinds 2012. Het magazine kende een vliegende start en de abonnees stroomde binnen. Maar net zoals bijna elk printmedium kende ook 360 problemen met het abonneebehoud. Een aantal jaar geleden is 360 overgegaan op een digital-first strategie. Astute werkt onder andere doorlopend aan het optimaliseren van de conversie op de website en aan het verbeteren van het gebruikersgemak.

Daarnaast helpen we bij het bereiken van nieuwe doelgroepen, doen we er alles aan oud-abonnees te overtuigen zich weer aan te sluiten bij het blad, en proberen we de huidige doelgroep te behouden. Nieuwe doelgroepen worden via marketing aan het merk gebonden. Zo heeft Astute een Email-marketingstrategie opgesteld en uitgewerkt, en hebben we een podcast opgezet.

Uitgevoerde werkzaameden

Branding

Content

Conversie optimalisatie

Email marketing

Google adverteren

Zoekmachine optimalisatie

+400% toename in organisch website verkeer | +400% toename in organisch website verkeer
+400% toename in organisch website verkeer | +400% toename in organisch website verkeer
"Jullie zijn nu al niet meer weg te denken uit 360"
Laura Weeda - Hoofdredacteur

Tech talk

E-mailmarketing is nog steeds een belangrijke en effectieve manier om je bedrijf te introduceren en een betrouwbare band op te bouwen met je ideale klanten. Het biedt een persoonlijke en gerichte aanpak om te communiceren met je doelgroep en is een kosteneffectieve manier om zowel verkoop- als engagement-doeleinden te bereiken.